1403-02-08 7:21 قبل از ظهر

شرکت فرایند گستر نوین

مشخصات شرکت فرایند گستر نوین :

مدیر عامل شرکت فرایند گستر نوین:

مهندس جواد وثوقی

زمینه فعالیت:

طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های صنعتی و خوراک دام و طیور

تلفن:

—-

موبایل:

—-

فکس:

—-

آدرس:

مشهد بلوار طوس منطقه صنعتی آریا پلاک ۱۴

کدپستی:

5422185459

ایمیل:

inventorfgn.ir@gmail.com

سایت:

www.inventorfgn.ir

رزومه فرایند گستر نوین :

شرکت فرایند گستر نوین با سابقه حدود دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و نظارت برساخت تجهیزات و ماشین آلات انتقال مواد از جمله باکت الواتور (بالابر سطلی) ، نوار نقاله ، چین کانوایر (نقاله زنجیری) ، اسکرو کانوایر (نقاله مارپیچ) و خطوط تولید خوراک دام و طیور و انبارهای مکانیزه نگهداری غلات تاکنون طراحی و نظارت در اجرای چندین پروژه با ظرفیت های متنوع را عهده دار بوده است.

شرکت فرایند گستر نوین از سال 92 طراحی و نظارت بر ساخت پنج سایز دستگاه پلت میل با ظرفیت های متنوع  را آغاز کرده است. از آنجائیکه این تجهیز یکی از اساسی ترین و دقیق ترین تجهیزات خطوط تولید خوراک دام و طیور برای تولید خوراک به صورت پلت ( فشنگی) می باشد و تلرانس های ساخت آن بسیار دقیق و حساس است نیاز به ظرافت خاص در طراحی و تولید آن می باشد. از این نوع دستگاه با ظرفیت های مختلف و سایزهایی متنوع بیش از ده دستگاه ساخته شده ودر پروژه های گوناگون نصب و راه اندازی گردیده است.

این شرکت با تجربه ای که در سالیان طولانی در زمینه طراحی و ساخت کسب کرده است، کلیه فضاهای تعمیر و نگهداری و همچنین دسترسی آسان به قطعات در ماشین آلات و خطوط تولید همواره مد نظر قرار داده تا عملیات ساخت و نصب و راه اندازی به راحتی و دقیق انجام گیرد. کلیه طراحی ها بر اساس استانداردهای رایج طراحی و ساخت انجام می شود. بدین منظور از نرم افزارهای طراحی از قبیل اتوکد مکانیکال ، سالیدورک و اینونتور همچنین نرم افزار اکسل جهت برنامه نویسی و طراحی ، محاسبه توان ، تحلیل تنش و سایر پارامترهای اساسی در طراحی استفاده می گردد.

 

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!